اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان

سرپرست دانشگاه کردستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶۱ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه‌های دولتی اختصاص پیدا کرد که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

حامد قادرزاده اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته، با تلاش معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان محقق شد.

او با بیان اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبار مصوب شده، بخش مهمی از نیاز‌های عمرانی دانشگاه کردستان جبران می‌شود، افزود: اختصاص مبلغ ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ بلوک خوابگاه متاهلین دانشگاه کردستان و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی سقز، از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان بود.

سرپرست دانشگاه کردستان یادآور شد: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و ۱۷ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی و دیوار حایل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کردستان از دیگر مصوبات سفر است.

قادرزاده اضافه کرد: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه دانشجویی پسرانه، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل محوطه سازی خوابگاه‌های دانشگاه، ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان و اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان بخشی دیگر از مبالغ مصوب شده است.

او گفت: علاوه بر این مبالغی نیز برای تکمیل دانشکده صنایع و معادن قروه، آبرسانی به دانشگاه کردستان از رودخانه قشلاق و تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.