رییس ستاد بازرسی کل سپاه در سفر دلیجان:

آمریکا باید با خفت و خواری منطقه را ترک کند

سردار گنجعلی یادواره شهدای راوه گفت: مروز آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند بحران‌های منطقه را مدیریت کند.

سردار گنجعلی رییس ستاد بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده یکی از محور‌های عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا در سوریه در یادواره شهدای روستای راوه دلیجان گفت: آمریکا باید با خفت و خواری منطقه را ترک کند.

سردار گنجعلی افزود: امروز آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند بحران‌های منطقه را مدیریت کند

او اضافه کرد: مقاومت ایران اسلامی به تدریج از مرز‌ها فراتر رفت به نحوی که امروز کلمه مشترک ملت‌ها مقاومت است و در طول ۴۲ سال تاریخ انقلاب، شاهد این مقاومت هستیم.

رییس ستاد بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز به جایی رسیدند که در باتلاق یمن گرفتار شده اند بیان کرد: با فرماندهی سردار سلیمانی داعش از بین رفت و سوریه به دست ایرانیان آزاد شد

او با اشاره به این که اولین مقاومت ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس شکل گرفت و باشکست داعش در سوریه وعراق تبلور یافت ادامه داد: ملت ایران در دفاع از حرم جمهوری اسلامی مقاومت می‌کند و مانع براندازی این نظام مقدس شده است.

سردار گنجعلی گفت: این حرم با خون شهدا در زمان دفاع مقدس حفظ شده و امروز نیز این مهم با شجاعت نیرو‌های نظامی و انقلابی در حال انجام است.

دهمین یادواره شهدای روستای راوه شهرستان دلیجان با حضور مردم قدرشناس، خانواده شهدا و مسئولان شهرستان دلیجان درمسجد جامع روستای راوه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.