امام جمعه سمنان:

تقویت ارتباط با چین به سود کشور است

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با بیان اینکه چین قدرت اقتصادی جهانی است و آمریکا با چین رقابت می‌کند، افزود: تقویت تعاملات ایران و چین ارزشمند و به سود کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اهمیت سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به پکن، افزود: دشمنان این سفر را به دلیل اینکه به سود کشور است، تحریف می‌کنند.

وی بیان کرد: وجه مشترک ایران و چین این است که هر ۲ کشور از سوی آمریکا تحریم هستند و همراهی ۲ کشور ارزشمند است.

امام جمعه سمنان افزود: وقتی دشمن با تحریف به دنبال کوچک‌نمایی و زیرسوال بردن این اقدام است، یعنی کشور به موفقیت و دستاورد رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: «سازمان همکاری‌های شانگهای» نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد و عضویت ایران در این سازمان ارزشمند است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: کشور در کنار پیشرفت‌های نظامی در زمینه‌های مختلف مانند پزشکی، علمی و نانو پیشرفت کرد و دشمن چشم دیدن این پیشرفت بعد از ۴۴ سال ندارد.

وی با اشاره به ۲۹ بهمن و برگزاری مراسم چهلم شهدای قم در تبریز در سال ۱۳۵۷، افزود: استقلال کشور در برابر استکبار جهانی ستودنی است و دشمنان استقلال جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابند.

وی با اشاره به شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و افزایش ۵۲ درصدی حضور در راهپیمایی، خاطرنشان کرد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.

امام جمعه سمنان افزود: مردم نشان دادند پای کار هستند و مسوولان نیز باید با اهتمام ویژه برای رفع مشکلات مردم و کاهش نرخ تورم تلاش کنند.

وی با اشاره به جایگاه و شان روز مبعث، تصریح کرد: خداوند حضرت محمدمصطفی (ص) را برای هدایت جامعه و خروج انسان‌ها از جهالت به پیامبری مبعوث کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.