تاکید استاندار کردستان بر تسریع ساخت سالن دوومیدانی در استان

 ‍استاندار کردستان بر تلاش و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان برای تسریع در ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان تاکید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار رییس فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: استانداری تلاش خود را برای حمایت از اداره کل ورزش و جوانان در زمینه ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان بکار می‌گیرد.

استاندار، کردستان را دارای ظرفیت‌های فراوان در ورزش به ویژه رشته دوومیدانی دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

"هاشم صیامی" رییس فدراسیون دوومیدانی هم ضمن تاکید بر ضرورت طرح استعدادیابی در مدارس برای جذب دانش‌آموزان علاقمند به رشته دوومیدانی، ادامه داد: فدراسیون توان خود را برای ساخت سالن سرپوشیده شهر سنندج بکار می‌گیرد، چرا که این رشته ورزشی نیازمند توجه بیش از پیش است.

در این دیدار، طرفین بر همکاری کامل و همه جانبه‌ و هماهنگ در راستای تسریع در روند ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان تاکید کردند.

همچنین برگزاری طرح‌های استعدادیابی با رویکرد رشد و توسعه ورزش اول المپیک در کردستان و برگزاری مسابقات دوهای استقامت در کنار دریاچه بزرگ این استان به صورت سالیانه از دیگر موارد مورد بحث در این دیدار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.