حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن یک رفراندوم بود

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن علاقه خود را به نظام ثابت کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شنبه تاریخی را رقم زدند و با حضور پرشور بار دیگر علاقه مندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

سردار «سعید فرجیان زاده» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای والفجر ۸ در مسجد مهدیه شهر همدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن در واقع یک رفراندوم بود.

او افزود: ملت ایران وقتی خباثت آمریکا و دنبال رو‌های آن‌ها را دیدند که دارند به چهره انقلاب اسلامی چنگ می‌اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب و راه شهدا استمرار دارد.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان نظام اسلامی با کمرنگ کردن نام و یاد شهدا دنبال براندازی نظام هستند که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰روزه اخیر است.

سردار فرجیان زاده افزود: دشمنان در ناآرامی‌های اخیر یک جنگ ترکیبی را علیه نظام جمهوری اسلامی شروع و در این مسیر از همه توان، عوامل نفوذی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند.

او ادامه داد: ضدانقلاب و منافقان از برخی هنرمندان، ورزشکاران و ظرفیت کشور‌های همسو برای براندازی نظام استفاده کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: آن‌ها در ناآرامی‌های اخیر روحانی و بسیجیان را به شهادت رساندند با این وجود عده‌ای در برابر این جنایات سکوت کردند و موضعی نگرفتند.

سردار فرجیان زاده گفت: پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن این است که در راه خدا سست نشوید و نهراسید، زیرا علت سستی برخی افراد در پیمودن مسیر انقلاب خروج از مسیر شهدا است.

او  افزود: در مسیر پرشتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران افرادی با وجود داشتن سوابق درخشان، اما به علت دوری از پیام و گفتمان انقلاب لغزیدند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهارداشت: شهدای والفجر ۸ شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند خروشان و وحشت آفرین زدند و با عبور از این رود، و تقدیم ۸۰ شهید پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام رساندند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.