معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبری و امور مجلس وزارت دفاع:

ملت ایران اسلامی به سوی آینده‌ای روشن در حرکت هستند

رضا طلایی‌نیک گفت: ملت ایران توطئه‌ها و فتنه های زیادی را خنثی کرده و به سوی آینده ای روشن در حرکت هستند.

سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبری و امور مجلس وزارت دفاع در آیین پاسداشت مروج کتابخوانی شهید رجبعلی عسگری که با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در شهر لالجین برگزار شد، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی با وجود همه مشکلات، توطئه های و تحریم های دشمنان به انقلاب و آرمان‌های آن وفادار هستند.

️وی ملت ایران اسلامی را ملتی تاریخ ساز دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مبنای ۵۹ ساله دارد، دهه ۴۰ روز ۱۵ خرداد مبنای آغاز عملیاتی انقلاب اسلامی بوده و طی ۴۴ سال از پیروزی انقلاب هر سال انقلاب اسلامی پیروز می شود و این پیروزی ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن می گیرد و راهپیمایی امسال نیز یکی از روزهای پیروزی انقلاب بود.

️طلایی نیک با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های جوانان مومن و انقلابی هم اکنون در رتبه های اول تا ۱۵ در حوزه های مختلف علمی، نظامی، پزشکی در دنیا و منطقه قرار داریم.

فرماندار شهرستان بهار هم در این مراسم با بیان اینکه  فرهنگ کتاب و کتابخوانی بعد از انقلاب به طور کاملا محسوسی افزایش داشته است، گفت: قبل از انقلاب تلاش غرب این بود که جوان ها به سمت تفریحات نامناسب و با فرهنگ غربی پیش بروند اما با پیروزی انقلاب توجه به سواد و پیشرفت موجب آن شد که جوانان به سمت مطالعه سوق داده شوند.

روح‌الله نباتی افزود: ️در بحبوحه جنگ تحمیلی جوانانی مانند شهید رجبعلی عسکری در کنار ایثار و فداکاری چراغ مطالعه کتب مختلف را  نگه داشتند و مروج این امر مهم بوده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز گفت: شهید رجبعلی عسگری یکی از شهدای اهل کتاب بود و در دوران جوانی ضمن مطالعه کتاب، خود نیز مروج کتاب در روستاها و شهر لالجین بود

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید رجبعلی عسگری و چندتن از مادران شهدا و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.