رونمایی از کتاب جواهری در سینه باران در بافق

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: از کتاب جواهری در سینه باران، به نویسندگی محمدمهدی تفکری بافقی در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

قائمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق افزود: امسال تاکنون هفت کتاب از نویسندگان بافقی رونمایی شده و در مجموع بیش از ۹۰ اثر از ۴۵ نویسنده فعال شهرستان به چاپ رسیده است.

او ادامه داد: علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، رونمایی کتاب باعث می‌شود که یک نویسنده و اثرش را به بازار کتاب معرفی کنیم تا افتخاری برای شهرستان نیز باشد.

محمدمهدی تفکری بافقی نویسنده کتاب نیز گفت: روند نوشتن کتاب و سپس چاپ آن نزدیک به ۲ سال زمان برد که این کتاب در قالب داستان کوتاه است.

او افزود: این کتاب از انتشارات بید، نزدیک به ۱۰۰ صفحه دارد و بیش از ۵۰۰ جلد از این کتاب به چاپ رسیده که تعدادی از آن در مراسم رونمایی، به حضار هدیه داده شد.

تفکری بیان کرد: این کتاب دارای شخصیت‌های متعددی است، اما شخصیت اول آن پسری به اسم عماد است که داستان از شب تولد ۱۵ سالگی او شروع می‌شود و اتفاقات گوناگونی را تجربه می‌کند.

او تصریح کرد: هدف از داستان این کتاب این است که به مخاطبان خود به ویژه نسل جوان بگوید بعد از هر شکستی می‌توان پیروزی را به دست آورد و امید رمز این موفقیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار