جشنواره جوانان برتر ایران زمین در قزوین برگزار می شود

جشنواره جوانان برتر ایران زمین با معرفی ۱۳ جوان نمونه و شاخص استان ۱۵ اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود.

 امیر اسلامی صدر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:جشنواره جوانان برتر ایران زمین با معرفی ۱۳ جوان نمونه و شاخص استان ۱۵ اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود و در این رویداد از یک خانواده شهید جوان (شهید امنیت) نیز تجلیل خواهد شد.

اسلامی صدر  اظهارداشت: شورای داوری انتخاب جوانان برتر استان در معاونت امور جوانان تشکیل جلسه داد تا اسامی افراد منتخب نهایی شود.

وی بیان کرد: انتخاب جوانان برتر در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی صورت گرفته و در رشته‌های تخصصی هم موضوعات و شاخص‌هایی مانند امور علمی، قرآنی، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگران فعال رسانه و فضای مجازی، هنر‌های تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی و دانش بنیان مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: همچنین جوانان دارای توانایی خاص (معلولان) فعالان ورزشی و اجتماعی نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط معرفی شده اند.
اسلامی صدر گفت: دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه بین الملل امام خمینی، اداره کل ورزش و جوانان در مجموع ۲۴ جوان برتر را به شورای داوری معرفی کرده اند که پس از بررسی شاخص‌ها و توانمندی‌ها تعداد ۱۲ نفر از جوانان سنین ۱۸ تا ۳۵ سال برگزیده شدند.

وی اظهارداشت: در این جشنواره به جوانان برتر منتخب استان لوح و تندیس و جوایز نقدی هم اهدا می‌شود.

اسلامی صدر در مورد اهداف برپایی جشنواره هم گفت: زمینه سازی برای ارزش‌های متعالی، تقویت روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، کمک به بروز خلاقیت ها، افزایش نشاط در جامعه، شناسایی جوانان مستعد، ارزش نهادن به اندیشه جوانان در همه عرصه‌ها از مهمترین اهداف و رویکرد‌های جشنواره جوانان برتر ایران زمین است.

وی یادآورشد: در جشنواره سال گذشته ۱۴ نفر از جوانان برتر انتخاب شدند که به دلیل کرئنا امکان برگزاری این رویداد میسر نشد که این افراد در کنار ۱۳ جوان برتر منتخب در جشنواره امسال مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.