معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد؛

پیام مهم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولان

سردار معروفی گفت: مردم ما با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولان، پیام مهمی دادند که باید بیشتر به این مردم خدمت کرد.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک صنعتی سدید گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی، پیروزی دیگری بود که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ رقم خورد و  مردم ما با حضور خود به مسئولان هم پیام مهمی دادند که باید بیشتر به این مردم خدمت کرد.

او با اشاره به اینکه مردم ما با هوشمندی تمام، جنگ نرم دشمن را پاسخ داده و در جبهه نرم نیز پاسخ دندان‌شکنی به استکبار دادند، افزود: بن‌بست‌شکنی مردم به واسطه فرهنگ آن ها است و ما زاییده عاشورا و نهضت امام حسین (ع) هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور  بیان کرد: در بعضی نقاط کشور حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزایش ۱۰۰ درصدی داشت و باید قدر این مردم را دانست و مسئولان برای نداشتن وابستگی کشور باید کار جهادی انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: راهبرد بسیج نیز بر حمایت از اشتغال خرد و کوچک است و این آمادگی وجود دارد که نمونه کار‌های شهرک صنعتی سدید به سایر نقاط کشور تعمیم داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.