چناران دومین شهر سبز خراسان رضوی

مدیر برق چناران گفت: با اتمام طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در حوزه شهری، چناران به عنوان دومین شهر سبز خراسان رضوی شناخته شده است.

سید مجتبی مستشار شهیدی مدیر برق چناران گفت: یکی از اهداف استراتژیک شرکت، تبدیل چناران دومین شهر سبز خراسان رضوی شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار است که مزیت‌های زیادی بویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست دارد.

او افزود: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار منجر به بازسازی شبکه فرسوده برق، صیانت از محیط زیست، پیشگیری از وقوع سرقت، صیانت از دارایی‌های فیزیکی، کاهش تلفات برق و بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین برق می‌شود.

مدیر برق چناران ادامه داد: با توجه به گسترش روز افزون پدیده شوم سرقت شبکه فشار ضعیف سیمی و تاکیدات مدیرعامل، قائم مقام و معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اولویت طرح‌های مدیریت برق چناران قرار گرفت.

مستشار شهیدی بیان کرد: در این راستا از مهر امسال تا پایان آذر با انجام عملیات ضربتی توسط ۹ گروه اجرایی در قالب ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر- ساعت کار، ۴۰ کیلومتر از شبکه سیمی با هزینه ۱۱۴ میلیارد ریال در حوزه چناران به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

او تصریح کرد: کل شبکه برق  چناران ۴۱۳ کیلومتر می‌باشد که از این میزان ۱۱۰ کیلومتر در حوزه شهری و ۳۰۳ کیلومتر در حوزه روستایی است، با اتمام ۴۰ کیلومتر عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در حوزه شهری؛ کل شبکه برق شهر‌های تابعه  چناران مجهز به کابل خودنگهدار شد و بعد از گلبهار عنوان دومین شهر سبز خراسان رضوی را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.