طول شبکه برق‌رسانی در گناباد ۵۶ درصد افزایش یافت

رییس اداره برق گناباد گفت: طول شبکه برق فشار متوسط و ضعیف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ترتیب ۳۶ و ۵۶ درصد افزایش یافت.

مهدی رستمی پور افزود: طول برق رسانی شبکه فشار متوسط در گناباد از ۳۴ کیلومتر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون به یک هزار و ۲۲۴ کیلومتر و فشار ضعیف از ۱۳ به ۷۳۰ کیلومتر رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد مشترکان در مناطق شهری و روستایی گناباد که از نعمت برق برخوردار هستند، از یک هزار و ۸۸۰ مشترک قبل از انقلاب اکنون به ۵۱ هزار و ۹۹۳ مشترک افزایش یافت.

رییس اداره برق گناباد گفت: تعداد روستاهای برق دار این شهرستان از ۱۲ روستا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با رشد هشت درصدی با گذشت ۴۴ سال بعد انقلاب به ۹۶ روستا افزایش پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که قبل از انقلاب هیچ یک از چاههای کشاورزی و مشترکان صنعتی گناباد دارای برق نبودند، هم اکنون ۲۶۶ چاه کشاورزی و ۴۱۶ مشترک در بخش صنعت این شهرستان دارای برق هستند.

رستمی اظهار داشت: تعداد پایه های چراغ روشنایی گناباد در این مدت از ۳۵۰ به  بیش از ۲۴ هزار عدد و تعداد ترانسفورماتورهای توزیع نیروی برق هم از ۱۷ به یک هزار و ۳۲۰ مورد افزایش یافت.

وی گفت: در شرایطی که قبل از انقلاب هیچ یک از نقاط شهرستان گناباد از اتوماسیون شبکه برق برخوردار نبودند، هم اکنون ۴۴ نقطه از این امکانات بهره مند هستند و ۲ پست فوق توزیع برق هم در گناباد فعال است، در حالیکه قبل از پیروزی انقلاب هیچ پستی برق در این بخش وجود نداشت.

۵۱ هزار و ۹۹۳ مشترک در مناطق شهری و روستایی گناباد از نعمت برق برخوردار هستند.

برچسب ها: شبکه برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.