قدردانی از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تاریخ درخشان دیگری از تقویم پرافتخار کردستان سربلند بود که با حضور دشمن شکن، لحظه شناسی و اتحاد مثال زدنی زن و مرد، پیر و جوان و عموم مردم این سرزمین رقم خورد به گونه‌ای که تصاویر ماندگار این حماسه بزرگ برای سالیان متمادی در ذهن دوستان و دشمنان این مرز و بوم خواهد ماند.

تمام مردمی که امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان سنندج حضور یافته و نیز کسانی که از دریچه‌ی دوربین‌ها این حماسه بزرگ را نظاره گر بودند اذعان دارند که امروز خروش بی نظیری از مردم تاریخ ساز کردستان به راه افتاد که در مقایسه با تمام سالیان گذشته بی مثال است.

این حضور یکپارچه و حماسه تماشایی دهه فجر امسال را به زیباترین صحنه همنوایی و وطن پرستی مردم تبدیل کرد و بدون شک برکات آن در ایجاد و تقویت انسجام ملی و گشایش در امور ملت نمایان خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر خود لازم می‌داند از عموم مردم شهید پرور کردستان سربلند به پاس خلق این حماسه ماندگار تقدیر و تشکر نموده و سربلندی شما مردم سرافراز و انقلابی را از خداوند متعال مسئلت نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.