فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی‌:

امنیت دریا و اقیانوس را خودمان تامین می‌کنیم

دریادار شهرام ایرانی گفت: امنیت دریا و اقیانوس را با استفاده از نیرو‌های خودمان تامین کرده و در بالاترین سطح توانمندی هستیم.

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امشب در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا که در ارتش کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ما همواره درگیر دریا و اقیانوس بوده و امنیت را خودمان تامین می‌کنیم و تنها کشوری هستم که امنیت دریا‌ها را با توانمندی و با استفاده از ظرفیت نیروهایمان تامین کرده و به این افتخار و می‌بالیم.

دریادار شهرام ایرانی افزود: عزت، اقتدار و امنیت کنونی مرهون خون پاک شهدای انقلاب است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما در آرامش زندگی کنیم.

او گفت: خانواده‌های معظم شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند و تکریم این عزیزان وظیفه همه مسئولان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان، هدف از سفر خود به کردستان را سخنرانی در مراسم ۲۲ بهمن سنندج عنوان کرد و افزود: با افتخار در جمع مردم خونگرم استان خود حضور یافته و همواره خود را خادم و نوکر ملت ایران به‌ویژه هم‌استانی‌هایم می‌دانم.

او از مردم استان کردستان خواست که همانند سالیان گذشته با حضور گسترده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند.

دریادار ایرانی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور روز‌ها و جشن‌هایی است که خودشان رقم زده‌اند، عنوان کرد: امیدوارم همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کرده و خود را سرباز رهبری دانسته، تا پرچم اسلام و انقلاب همواره در سراسر دنیا به اهتزاز در بیاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.