استاندار زنجان:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق با رهبری و ولایت فقیه است

افشارچی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت داشته باشند، چون میثاق با رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است. 

محسن افشارچی، استاندار زنجان روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری با بیان اینکه مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگزاری به مردم هستند، گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند شاخص‌های کلان متعدد اقتصادی از قبیل ضریب جینی، اشتغال و تولید ناخالص داخلی بهبود و ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت این اقدامات زمانبر است، اما مردم زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور میدانی آن‌ها برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه عمران شهری را مشاهده می‌کنند.

افشارچی گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک فریضه و واجب دینی است و از عموم مردم درخواست می‌شود در این رویداد مهم و تاثیرگذار مشارکت داشته باشند چون میثاق با رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه کشور ما مسیر مقاومت را انتخاب کرده و وظیفه ما بسیار سنگین است، ادامه داد: ما باید انرژی بیشتری بگذاریم، چون پای انقلابی ایستاده ایم که نماد عزت ما بوده و به آسانی به دست نیامده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزت را به ما داد بنابراین باید برای خدمت به مردم در کنار صبر و شکیبایی بیشتر تلاش کنیم تا مردم بیش از گذشته به آینده امیدوار باشند.

افشارچی با بیان اینکه عزت دست خداست و باید به فرامین خداوند عمل کنیم، افزود: اگر دنبال عزت و سربلندی هستیم، خدمت به مردم را باید بدون هیچ چشمداشتی مورد توجه قرار دهیم که این موضوع اهمیت صد چندان دارد.

وی با بیان اینکه مدیران گره گشایی از مشکلات مردم را مد نظر قرار دهند و فرصت خدمت را از دست ندهند، گفت: انتظار داریم مدیران در خدمتگزاری به مردم حریص باشند و برای حل مشکلات مردم با استفاده از قانون تلاش کنند.

افشارچی با تاکید بر اینکه عدالت محوری در مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: شورای شهر محل مراجعه مردم است و باید با مردم عادلانه رفتار و برای کسب رضایتمندی گروه‌های هدف تلاش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.