برپایی میز خدمت جهادی با حضور استاندار گیلان

میز خدمت جهادی با حضور استاندار و مدیران و نمایندگان ۷۰ دستگاه اجرایی، نهاد خدمت‌رسان و اداره کل گیلان در مصلای امام خمینی رشت برگزار شد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارکه فجر، میز خدمت جهادی با حضور استاندار و مدیران و نمایندگان ۷۰ دستگاه اجرایی، نهاد خدمت‌رسان و اداره کل گیلان در مصلای امام خمینی رشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا رنجبر، بااشاره به آغاز به کار این میز خدمت جهادی از ساعت ۹ بامداد امروز افزود: این رویداد به منظور برقراری ارتباط چهره به چهره مردم با مسوولان استان و بیان دغدغه‌ها و مشکلات به صورت مستقیم برگزار شد و همه مسوولان و مدیران اجرایی، تا ساعت ۱۴ پذیرای مردم و ارباب رجوع بودند.

وی به حضور و بازدید نماینده، ولی فقیه در گیلان از این رویداد هم اشاره کرد و گفت: آیت الله فلاحتی به همه غرفه‌ها و میز‌های خدمت سَر زد و چگونگی رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردم را جویا شد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، گفت: با توجه به بازخوردی که از این اتفاق دیده شد، برای برگزاری بیشتر میز خدمت و به مناسبت‌های گوناگون، به ویژه در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و اقدام خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان نیز در حاشیه بازدید از میز خدمت جهادی در مصلای امام خمینی رشت، برگزاری چنین برنامه‌هایی را برای حل مشکلات مردم مناسب و راهگشا دانست و گفت: حضور جمع زیادی از مردم در چنین رویدادی نشان دهنده میزان بار مشکلاتی است که باید با تدبیر و درایت مسوولان حل شود.

آیت الله رسول فلاحتی، با قدردانی از مسوولان و دست‌اندرکارانی که برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها تلاش می‌کنند، افزود: برای شکستن سد مشکلات و محدودیت‌ها کار‌هایی صورت گرفته که راضی کننده است، اما قانع کننده نیست و انتظار می‌رود با تلاش جهادگونه مسوولان و مدیران استان و حل مشکلات تعداد مراجعه کنندگانِ چنین رویداد‌هایی کمتر شود.

استاندار گیلان هم در حاشیه این برنامه و در حالی که جمعیت زیادی از مردم دور میزش تجمع کرده بودند تا از مشکلات و دغدغه‌های خود بگویند، به حضور پررنگ مدیران کل و مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در این رویداد اشاره کرد و گفت: دیدار مستقیم و چهره به چهره مردم و مسوولان و بیان مشکلات، راهکاری مناسب برای امید دادن به ارباب رجوع و همچنین دلگرمی مدیران است.

دکتر اسدالله عباسی، به ازدحام مردم و تجمع بیشتر مراجعان به میز خدمت استانداری نیز اشاره کرد و افزود: ممکن است خیلی از مشکلات با مراجعه به میز ادارات کل و نهاد‌های حاضر در این رویداد حل شود، اما بیشتر کسانی که امروز به مصلا آمدند می‌خواهند مشکلات و دغدغه‌های خود را مستقیم و رودررو با استاندار مطرح کنند و دستور اقدام بگیرند تا سریعتر به جواب برسند.

وی از چگونگی برنامه‌ریزی و ارجاع ارباب رجوع به میز‌های خدمت، انتقاد کرد و تصریح کرد: برنامه امروز تجربه‌ای مفید بود برای برنامه ریزی‌های آینده تا با برگزاری بهینه و با دقت بیشتر، چنین ازدحام و تجمعی هم به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.