۴۱۳ میلیارد ریال طرح مخابراتی و برق‌رسانی در جنوب خراسان رضوی بهره‌برداری شد

۲۳ طرح در بخشهای مخابراتی، برق رسانی، گازرسانی و منابع طبیعی روز یکشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

از این تعداد ۹ طرح برق رسانی و گازرسانی با صرف اعتبار ۲۲۶ میلیارد ریال در بجستان، ۱۳ طرح مخابراتی با ۱۸۶ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال در شهرستان خواف و یک طرح منابع طبیعی با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در گناباد به ثمر نشست.

مهدی عباسپور فرماندار خواف در آیین بهره برداری از طرحهای پنجمین روز از دهه فجر این شهرستان طرحهای فوق را شامل ۱۳ طرح مخابراتی از قبیل ۲ سایت همراه اول، توسعه فناوری تلفن همراه در ۹ نقطه شهری و روستایی و توسعه تلفن ثابت و اینترنت و فیبربوری به طول ۲۰ کیلومتر برشمرد.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم گازرسانی همزمان به پنج واحد واحد صنعتی با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال و بهره برداری از هشت طرح برق رسانی با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار را از طرحهای افتتاحی در این شهرستان برشمرد.

محمد رضا نخعی رییس منابع طبیعی گناباد نیز از افتتاح ۱۰۰ هکتار نهال‌کاری (طرح بیابان‌زدایی در منطقه عمرانی) این شهرستان با اعتبار افزون بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

همزمان با دهه فجر سالجاری ۳۹۱ میلیارد ریال طرح عمرانی در بخشهای مختلف در مجموع ۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.