اورژانس بیمارستان کوثر سمنان با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان در دهه فجر با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار کرد: اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان با مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از استقرار تجهیزات به‌روز در این مرکز اورژانس خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت این مرکز ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: چهار خانه بهداشت روستایی هم‌زمان با دهه فجر با حضور وزیر بهداشت در این استان افتتاح می‌شود.

قدس بیان کرد: ساختمان سرطان در بیمارستان کوثر سمنان کامل شده است و تجهیزات آن باید تأمین و دستگاه‌های لازم در آن مستقر شود.

وی عنوان کرد: دستگاه ام. آر. آی به‌زودی در مرکز سرطان سمنان مستقر و دستگاه‌های ماموگرافی، رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن در این مرکز نصب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مرکز جامع سرطان یک کار ملی است که با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

قدس در زمینه فعالیت مرکز سوختگی بیمارستان کوثر سمنان نیز گفت: همکاران در کوتاه‌مدت آموزش‌های لازم را می‌بینند تا از انتقال و اعزام بیماران سوختگی به سایر شهر‌ها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ۴۷۰ هزار نفر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، تصریح کرد: طی یک سال اخیر حدود ۱۷ هزار عمل جراحی سبک و سنگین در مراکز زیرپوشش این دانشگاه انجام شده است و ۵۱۰ هزار نفر به کلینیک‌ها و ۲۲۰ هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار