مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

بیمارستان شریعتی اصفهان مقاوم‌سازی می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای مقاوم سازی سازی بیمارستان شریعتی خبر داد.

محمد رجالی، با اشاره به اینکه بیمارستان شریعتی تاکنون سه مرتبه مقاوم سازی شده، اظهار کرد: ضلع شرقی بیمارستان در سال ۱۳۸۶ تخریب و بازسازی و ضلع غربی آن در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۸ مقاوم سازی شد.


او ادامه داد: پیش‌تر طرح احداث بیمارستانی جایگزینی برای بیمارستان شریعتی مطرح شد تا زمینی خریداری و بیمارستان جدیدی ساخته شود تا بخشی از خدمات به آنجا منتقل شود.


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه نیمی از ۶۰ هزار عمل جراحی مراکز درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی استان امسال در بیمارستان شریعتی انجام شده گفت: با توجه به نیاز به این بیمارستان و اینکه ساخت بیمارستانی جدید زمان‌بر است برای مقاوم سازی بیمارستان یک شرکت مشاور انتخاب شده است.

رجالی با بیان اینکه که تلاش می‌کنیم مقاوم سازی فنی انجام شود که خدمات دهی در این بیمارستان تا ۲ دهه آینده امکان‌پذیر باشد، اضافه کرد: اگر شرکت مشاور به این نتیجه برسد که بیمارستان قابل مقاوم سازی است اعتبار مورد نیاز مصوب می‌شود و بدون اینکه بخش‌های بیمارستان تعطیل شود ساختمان مقاوم سازی خواهد شد.


بیمارستان دکتر علی شریعتی با بیش از ۴۵ سال قدمت، بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان است. این بیمارستان دارای ۴۷۰ تخت مصوب، ۲۳ بخش عمومی و تخصصی و چهار درمانگاه وابسته شامل درمانگاه تخصصی شماره یک (مرکز دیابت)، درمانگاه دندانپزشکی، پلی کلینیک تخصصی شماره یک و درمانگاه بیمارستان تخصصی- عمومی شبانه روزی است. هزار و ۲۸۰ نفر نفر در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.