مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

اعتماد بیماران به مراکز درمانی یک شاخص مهم است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در هرجایگاهی هستیم باید جهادی و شبانه روزی کار و تلاش کنیم.

محمد رجالی با اشاره به اینکه جنگ هنوز تمام نشده و سنگر‌ها تغییر کرده گفت: در هر جایگاهی هستیم باید جهادی و شبانه روزی کار وتلاش کنیم.

او افزود: در حوزه درمان تامین اجتماعی تلاش کرده ایم که خدمات شایسته‌ای به بیمه شدگان محترم ومردم عزیز ارائه نماییم و رویکرد ما رویکرد خدمت گرایی به ویژه در حوزه درمان سلامت محوری و بیمار محوری است.

رجالی گفت: تعداد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شدگان استان و نیز بالابودن هزینه‌ها در بخش درمان، باعث افزایش مراجعات به مراکز درمانی ملکی استان است که تلاش می‌کنیم با اصلاح تعرفه‌ها و توسعه زیر ساخت‌ها، مشکلات را کمتر کنیم.

این مقام مسئول با تاکید عدالت در توزیع خدمات درمانی و دسترسی آسان و کیفیت خدمات که جزو شاخص‌های مهم است، بیان کرد: توزیع امکانات سازمان نیز باید بر اساس تعداد بیمه شده استان‌ها و بار مراجعه تعریف شود.

او تاکید کرد: اعتماد بیماران به مراکز درمانی یک شاخص مهم است و باید دقت کنیم که طرح‌های سلامت محور که در کشور قرار است اجرا شود همه جانبه و به نفع عموم بیمه شدگان باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از سال ۱۳۹۰ قرار بوده سازمان در خصوص احداث بیمارستان جدید ورود کند و در سال ۱۳۹۳ زمینی با ۳۲ هزار متر مربع در شهرک سلامت مجموعه شهید کشوری جهت احداث ساختمان بیمارستان به ستاد سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد گردید و در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده ایم که سازمان آماده احداث این بیمارستان می‌باشد، ولی متاسفانه هنوز در استان موافقت نهایی صورت نگرفته و موانعی وجود دارد که با توجه به اهمیت بالای این موضوع می‌طلبد مسئولین استان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات درمانی بهتری را به مردم عزیزمان در استان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار