۱۹ طرح ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ طرح ورزشی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

عیـن الله دهـقان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح ورزشی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال، گفت: ۱۳ چمن مصنوعی و یک باب سالن افتتاح و ۵ طرح ورزشی چمن مصنوعی و سالن ورزشی با حضور مسئولان کشوری و استانیکلنگ زنی می‌شوند.

او افزود: افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها در شهرستان‌های لنده، بویراحمد، مارگون، کهگیلویه، باشت، دنا، بهمئی انجام خواهند شد.

دهقان هزینه طرح‌های افتتاحی را ۱۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و هزینه ۵ طرح کلنگ زنی را ۱۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: زمین‌های چمن مصنوعی سرآسیاب لنده، تل درازلوداب، طولیان، جاورده، سرگر، گچی، اسفندان و راک در کهگیلویه، جوبریزمارگون، موگر و چیتاب بویراحمد، چم بلبل باشت، جلاله دنا و سالن ورزشی کت بهمئی طرح‌های افتتاحی هستند.

این مقام مسئول زمین چمن‌های مصنوعی امیرآباد دشتروم، ده برافتاب، گلال لوداب، حمید آباد پاتاوه و سالن ورزشی میمند را طرح‌های کلنگ زنی دهه مبارک فجر امسال برشمرد.

دهقان با قدردانی از حمایت و پیگیر‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار این طرحها، گفت: اعتبار‌های این ۱۹ طرح ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت تامین و اختصاص داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.