محکومیت عملیات استشهادی نیروهای فلسطینی از سوی عربستان!

وزارت خارجه عربستان عملیات استشهادی نیروهای فلسطینی علیه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

عربستان سعودی عملیات استشهادی نیروهای فلسطینی علیه دشمن صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش العربیه، وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه ای مدعی شد: «ما با هرگونه عملیات علیه غیرنظامیان مخالف بوده و خواهان توقف درگیری ها و حفظ صلح و ثبات میان دو طرف هستیم. درگیری های میان فلسطینیان و اسرائیل در حال تشدید شدن بوده و این امر می تواند خطرناک باشد.»

عربستان سعودی دیروز نیز جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن را محکوم کرده بود.

ریاض تلاش دارد آنگونه وانمود کند که در تقابل میان فلسطینی ها و صهیونیست ها جانب بی طرفی را دارد. این در حالی است که منابع متعدد از همکاری و ارتباط پشت پرده عربستان با سران رژیم صهیونیستی پرده برداشته اند. 

پیش‌تر سایر کشور‌های اسلامی و عربی نیز اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه جنین و به شهادت رسیدن شماری از شهروندان فلسطینی را محکوم کرده بودند. آمریکا و سازمان ملل نیز به مانند همیشه رژیم صهیونیستی را به خویشتن داری دعوت کرده و خواستار کاهش تنش‌ها میان اسرائیل و فلسطینیان شدند.

گفتنی است وزارت بهداشت فلسطین دیروز اعلام کرد که تعداد شهدای حمله اشغالگران اسرائیلی به جنین به ۱۰ نفر از جمله یک زن سالمند افزایش یافته است. تجاوزات رژیم صهیونیستی همچنین ۲۰ زخمی از جمله ۴ نفر با وضعیتی وخیم بر جای گذاشته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
منافع عربستان و اسرائیل با هم از گذشته های دور گره خورده و هدف وهابیت و صهیونیسم شبیه همه، هر دو خونخوار و وحشی صفتن و مخالف و دشمن اسلام راستین هستن.
آخرین اخبار