تقدیر گروه‌های فلسطینی از عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی

گروه‌های فلسطینی عملیات ویژه شامگاه جمعه علیه اشغالگران صهیونیست در قدس اشغالی را تبریک گفتند.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها انجامید، پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها، هتک حرمت شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و پیام هشدار آمیز به رژیم اشغالگر است.

به گزارش المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات شجاعانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی، ثابت کرد که مقاومت و ملت فلسطین ما همچنان زنده و پابرجاست و در همه عرصه‌ها حضور دارد.

جهاد اسلامی افزود: هرگز اجازه نخواهیم داد جنایت‌های رژیم اشغالگر بدون پاسخ و مجازات باقی بماند.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: عملیات قدس پاسخ طبیعی و علنی به حضور رژیم اشغالگر در سرزمین‌های فلسطین و اقدامات وحشیانه آن بر ضد ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد که ملت ما هرگز در برابر جنایت‌های فاشیستی رژیم اشغالگر تسلیم نخواهد شد. این گروه مبارز فلسطینی تاکید کرد مقاومت همچنان تداوم خواهد داشت و سراسر اراضی اشغالی فلسطین را فرا خواهد گرفت.

پس از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه جنین، بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی درپی عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در پاسخ به این جنایات،  ۷ صهیونیست به هلاکت رسیدند و۱۲ صهیونیست زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند. روز گذشته نیز در پی تجمع فلسطینیان در نزدیکی مرز شهرک‌های صهیونیستی در حمایت از کرانه باختری و اردوگاه جنین، ارتش اشغالگر صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار