راه یابی یک اثر نمایشی از قزوین به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

رییس انجمن هنر‌های نمایش قزوین از راهیابی یک اثر نمایشی با عنوان "شاید باران شدی" از استان به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

کیوان حبیبی  رییس انجمن هنر‌های نمایش قزوین از راهیابی یک اثر نمایشی با عنوان "شاید باران شدی" از استان به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: این نمایش به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی امروز هشت بهمن در ۲ سانس در تماشاخانه چهارسوی تهران به روی صحنه می‌رود.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین با اشاره به شرکت ۸۰۰ نمایش در چهل و یکمین جشنواره ملی تئاتر، اظهار داشت: از این تعداد ۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که یک اثر متعلق به استان قزوین است.

حبیبی یادآور شد: موضوع این نمایش مربوط به داستان زندگی یک خلبان است که در دوران جنگ تحمیلی هواپیمای او دچار سانحه می‌شود و همسر وی سال‌ها منتظر بازگشت این خلبان می‌ماند و برای او اتفاقاتی پیش می‌آید.

وی با بیان اینکه این نمایش بعد از اختتامیه جشنواره در شهر قزوین نیز به روی صحنه خواهد رفت، افزود: بازیگرانی، چون شیما برناس، حسن یاوری، امیرمحمد خوشنواز، نکیسا ناپلئونی، کیوان حبیبی، حسین علیجانی، سجاد کریمی، عمار رسولی و محمدمهدی شهرتی در این اثر هنرنمایی کرده اند.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین یادآور شد: آهنگساز این نمایش برعهده فرامرز نصیری که با هنر خود توانسته نظم بهتری به اثر بدهد.

حبیبی تاکید کرد: هنرمندان قزوینی با وجود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه نمایش در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده اند.

این هنرمند قزوینی افزود: کمبود سالن و فضای نمایشی در قزوین سال‌هاست که مهمترین دغدغه اهالی فرهنگ و هنر به شمار می‌رود و برای راهیابی این نمایش به جشنواره بین‌المللی فجر عوامل اجرایی با وجود کمبود امکانات تلاش بسیار زیادی کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.