رئیس سیا به تل‌آویو سفر کرد

همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به جنین و افزایش تنش‌ها، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا ضمن سفر به سرزمین‌های اشغالی با سران صهیونیست دیدار کرد.

به گفته دو منبع آگاه، بیل برنز، رئیس سیا روز پنجشنبه برای بازدید از سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری وارد تل آویو شد و انتظار می‌رود در آنجا با سران صهیونیست و مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

به گزارش آکسیوس، دیدار برنز اگرچه از قبل برنامه ریزی شده بود، اما اکنون در بحبوحه تشدید تنش‌ها در کرانه باختری و غزه انجام می‌شود.

بازدید برنز بخشی از سفر گسترده‌تر او به غرب آسیا است. ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که وی روز دوشنبه به مصر سفر کرده و با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم و همکاری‌های اطلاعاتی گفتگو کرده‌اند.

سیا از اظهار نظر درباره سفر برنز به سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری خودداری کرد.

در یکی از مرگبارترین روز‌ها در کرانه باختری، دیروز نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی را به شهادت فرستادند. به گفته وزارت بهداشت فلسطین، پس از یورش نیرو‌های صهیونیست به این منطقه، ۹ فلسطینی کشته شده در اردوگاه آوارگان جنین بودند. در حمله جنین که فلسطینیان آن را قتل عام «توصیف کردند، حداقل ۲۰ نفر دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند. حال چهار نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار