در نشست مسئولان بنیاد مسکن با رئیس مجلس مطرح شد؛

تاکید قالیباف بر توجه به روستا به عنوان یکی از مسائل برنامه هفتم

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان بنیاد مسکن بر توجه به روستا به عنوان یکی از مسائل برنامه هفتم تاکید کرد.

محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنجشنبه ۶ بهمن ماه) در جلسه‌ای با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و دهه مبارک فجر گفت: درباره مباحث مربوط به روستا‌ها ما نیازمند یک طراحی جامع تری هستیم، البته بنده زمانی موضوعات مربوط به آمایش را دنبال می‌کردم و چندسالی است که پیگیر محرومیت زدایی و توانمندسازی هستم.

وی تاکید کرد: بهرحال با وجود انتقال برق، گاز و آب، اما نتوانسته ایم به روستا‌ها آنطور که باید و شاید رسیدگی کنیم، البته بخش‌هایی از این مشکلات ممکن است نتیجه اشکالات ساختاری، بخش‌هایی نتیجه تعدد مدیریتی و یا تعدد در سیاستگذاری باشد.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه روی این موضوعات باید در برنامه هفتم کار شود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید داشتند که برنامه هفتم برنامه‌ای، مسئله محور باشد و با همراهی دولت، این ظرفیت در مجلس و مرکز پژوهش‌ها هم هست که ما در برنامه هفتم روستا‌ها را به معنی عام خودش یکی از مسائل کشور تلقی کنیم.

قالیباف بیان کرد: از این جهت می‌توان پیش از ورود به بحث برنامه هفتم توسعه، وقتی را تعیین کرد تا از تجربیات دوستان در این حوزه استفاده شود و واقعا یک سیاست مشخصی در برنامه هفتم برای این مسئله مدنظر قرار گیرد.

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۰۱:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد مهلت 45 روز قبل عید نوروز پارسال هنوز تمام نشده است ؟؟ دخل ما اومد با این امروز وفردا کردن ها
Iran (Islamic Republic of)
Romal
۲۲:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ببین عزیزم // اگه فک میکنی با این حرفها مردم شهر را ول میکنن و میرن تو روستا یی که نه امکانات تحصیلی و درمانی و .... داره // خدمت انور با سعادتم عارضم که // زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
روستا خیلی خوبه ولی برای خرید آپارتمان باید برویم به آنکارا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آقای رییس مجلس طرح شفافیت مجلس و مالیات خانه های خالی چیشد بالاخره ، تا کی می خواید پیگیرش نباشید نکنه بنفع شما و بقیه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، درخصوص آب شرب پایدار منطقه روستایی منطقه برزاوند ازتوابع شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی وپی گیری شود برخی ازروستاها ااین منطقه مانند روستای نیسیان ساکنین چند سالی است که ازآب شرب تصفیه شده وپایدار برخوردار نبوده وجهت آب شرب از تانکر سیار وقنات اطراف استفاده می‌شود .تشکر
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۰:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
شهرها را اگر از الماس کوه نور بسازید باز هم هل من مزیدشان گوش فلک را کر می کند. ولی. روستاها با اندکی تامین اعتبار مشکل گشای تمام شهرها میشوند. البته اگر شهری ها بگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
شفاف شو
آخرین اخبار