انجام معاملات ۱۸ هزار میلیارد ریالی بورس کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از معاملات ۱۸ هزار میلیارد ریالی بورس کرمانشاه در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت : امیدواریم وضعیت بازار در ماه‌های پایانی سال بهتر شود.

محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۸۰۰ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای کرمانشاه معامله شده، ارزش معاملات صورت گرفته بازار سرمایه کرمانشاه را ۱۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: از مجموع معاملات انجام شده در بازار سرمایه کرمانشاه ۴۴ درصد مربوط به خرید و ۵۶ درصد مربوط‌به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از صدور بیش از ۱۳۵ هزار کد معاملاتی جدید در ۹ ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون مجموع کد‌های بورسی ایجادشده در کرمانشاه به یک میلیون و ۳۰۱ هزار مورد رسیده است.

بهمن با بیان اینکه از ابتدای امسال شرایط بازار سرمایه تقریبا ثابت بوده، گفت: از همین رو حجم معاملات نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی اشاره‌ای هم به چشم انداز بازار سرمایه داشت و با بیان اینکه طی روز‌های اخیر شاهد مثبت شدن شاخص‌های بازار سرمایه بوده ایم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حجم معاملات در ماه‌های پایانی سال نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد همراه شود.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه به سهام‌داران توصیه کرد، با توجه به اینکه بازار سرمایه نسبت به بازار‌های موازی عقب مانده و احتمالا با رشد همراه باشد، معاملات و خرید و فروش خود را با دقت بیشتری انجام دهند و با توجه به شاخص‌های بنیادی و وضعیت شرکت‌ها نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار