آغاز به کار مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه

مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

با هدف توانمندسازی منابع انسانی و در نتیجه ایجاد اشتغال مولد و پایدار با استفاده از ظرفیت‌های موجود با رویکرد آموزش‌های نوین از جمله حوزه صنعت هتلداری و گردشگری، مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه به صورت رسمی شروع به کار کرد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در مراسم شروع به کار رسمی مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه با اشاره به اینکه رشد صنعت گردشگری نیاز به جذب و آموزش نیروی انسانی در این صنعت انسان محور، اهمیت ویژه‌ای یافته است، گفت: تنها نیروی انسانی نمی‌تواند ضامن عملکرد مطلوب برای دست یابی به اهداف این بخش باشد، بلکه علاوه بر آن آموزش‌های تخصصی مهارتی برای خدمات دهندگان نیز تعیین کننده است.

صلاح خان احمدزاده با تاکید برکنار هم قرار دادن دانش‌های مهارتی و صنایع افزود: در کنار هم قرار گرفتن مهارت و صنایع در جهت بهینه سازی نیروی انسانی به عنوان کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین منبع کسب و کار می‌تواند الگو و مدلی مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات کشور باشد.

مدیر آموزش و استانداردسازی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی کشور نیز با اشاره به منابع تاریخی و جغرافیایی ایران در جذب توریسم بیان کرد: آذربایجان غربی از لحاظ جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیار بالاست و می‌توان از آموزش هتلداری و گردشگری بر اساس استاندارد‌های بین المللی به عنوان نوعی سرمایه گذاری و عامل کلیدی در توسعه صنعت توریسم در استان نام برد.

میثم موحدفر ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، گردهمایی دهیاران جهت کلیه امورات مربوطه در هتل‌های کشور انجام شود، که این امر علاوه بر فرهنگ سازی در راستای اهداف پیش بینی شده از جمله توسعه گردشگری روستایی منجر به توسعه این صنعت نیز خواهد شد.

مدیرعامل جامعه حرفه‌ای هتلداری آذرباجان غربی  با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری به عنوان صنعت غالب هزاره سوم افزود: گردشگری با همه زیر شاخه‌های خود، قوی ترین، پایدارترین و بی خطرترین بخشی است که می‌تواند فرصت‌های بی شماری را برای اشتغال و فعالیت‌های معنادار، به جامعه کنونی عرضه نماید.

رضا صابونچی ادامه داد: کشور ما یکی از سرزمین‌هایی است که از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری فراوانی برخوردار است. از این رو در گذار به سوی توسعه‌ی پایدار بخش گردشگری می‌تواند حجم بزرگی از راهبرد‌های اقتصادی و اجتماعی کشور را به صورتی مطلوب دربرگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.