کشف و ضبط ۴٢ قبضه سلاح از شکارچیان متخلف در شیراز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز از دستگیری شکارچیان متخلف به همراه ۴٢ قبضه سلاح در سه ماهه اخیر در این شهرستان خبر داد.

کامران اسلاملو با اشاره به حضور برخی از شکارچیان متخلف در این شهرستان گفت: طی عملیات‌های جداگانه‌ای که در طول سه ماه گذشته در شهرستان شیراز صورت گرفته تعدادی سلاح مجاز، غیر مجاز و شکارچیان متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

او گفت: این عملیات‌ها توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز و مله گاله انجام شده و ۴٢ قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز به همراه لاشه تعدادی پرندگان نظیر کیک و تیهو کشف و ضبط شده است.

اسلاملو گفت: با توجه به وظیفه ذاتی این دستگاه، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز به صورت شبانه روزی در تلاش است تا امکان تخلف از شکارچیان غیر مجاز را به کمترین حد رسانده تا هیچ تخلف محیط زیستی در این شهرستان روی ندهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز گفت: همشهریان می‌توانند گزارشات خود در خصوص شکار، صید، آلودگی‌ها و تخریب‌های محیط زیستی را با این اداره در میان گذاشته تا محیط بانان و کارشناسان نسبت به برطرف کردن این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنند.

متخلفانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست در این شهرستان دستگیر شده اند در مناطق حفاظت شده و مناطق شکار ممنوع تنگ سرخ و مناطق آزاد شهرستان شیراز اقدام به شکار غیر مجاز در محیط زیست می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.