رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

نوشاد عالمیان سهمیه جهانی را کسب می کند

علی قارداشی گفت: مطمئن هستیم نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جهانی می‌تواند سهمیه جام جهانی تنیس روی میز را به دست آورد.

علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: ورزشکاران ما عملکرد خوبی در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان داشتند و به طوری که توانستیم ۲ سهمیه در بخش دوبل و ۳ سهمیه در بخش انفرادی کسب کنیم. این موضوع نشان می‌دهد برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم به خوبی در حال اجرایی شدن است.

قارداشی بیان کرد: تنها نوشاد عالمیان مانده که سهمیه جهانی بگیرد. مطمئن هستیم با توجه به اینکه  در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی به خود اختصاص داده، بتواند  سهمیه  کسب کند.

او افزود: مسابقات انتخابی قهرمانی جهان سطح بالایی داشت، زیرا نفرات عنوان دار جهان از چین، کره جنوبی و ژاپن شرکت کرده بودند تا بتوانند سهمیه بگیرند. ورزشکاران ما در بین این نفرات خوب ظاهر شدند و ماحصل آن به دست آوردن چندین سهمیه بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: باید تا چند ماه آینده در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و این مسابقات هم برای ما بسیار مهم است، زیرا از لحاظ امتیازی این مسابقات ارزش بالایی دارد و با کسب نتایج خوب می‌توانیم امیدوار باشیم که جایگاه ورزشکاران ما در رنکینگ جهانی دچار تغییر و تحول شود تا بتوانیم از طریق رنکینگ به سهمیه المپیک برسیم. اگرچه کار سخت است، اما شدنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار