آغاز نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در شیراز

نمایش آثار منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ویژه استان فارس از امروز ۲۴ دی ماه در شیراز آغاز شد.

پویان حسن‌نیا عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار در استان فارس اظهار کرد: نمایش آثار منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ویژه استان فارس از امروز ۲۴ دی ماه در سینما شیراز حدفاصل چهارراه پانزده خرداد و چهارراه خیرات آغاز شده و تا دوشنبه ۲۶ دی ماه ادامه داد.

او افزود: در روز نخست سانس اول که از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰به طول می‌انجامد، مستند «غیبت موجه»، نماهنگ «قول مادرانه» و مستند «بالاسر» اکران می‌شود و پس از آن نشست نقد و بررسی آثار مربوط به حادثه شاهچراغ برگزار خواهد شد.

حسن‌نیا با بیان اینکه حدود ۹ اثر در شیراز که با محتوای حادثه تروریستی شاهچراغ ساخته شده در این جشنواره حضور دارد، گفت: پس از نشست نقد و بررسی این آثار، مستند «نقاب‌دارها» به مدت ۳۵ دقیقه پخش می‌شود و این سانس با نماهنگ «اعتراض دارم» به پایان می‌رسد.

عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار در استان فارس تصریح کرد: سانس دوم که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰:۳۰ شب ادامه دارد با مستند «جان درد» و فیلم کوتاه داستانی «گماشته» شروع خواهد شد و فیلم سینمایی «دختر ایران» به مدت ۸۸ دقیقه هم آخرین برنامه اکران در روز نخست است.

برنامه نمایش فیلم های جشنواره عمار در روز دوم

او ادامه داد: روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه هم مستند «وداع با اسلحه» اکران می‌شود و پس از آن نشست پرسش و پاسخ با پژوهشگر این مستند برپا خواهد شد؛ همچنین در این روز فیلم کوتاه داستانی «آقای شهردار» در مورد آقای باکری به مدت ۴ دقیقه پخش می‌شود.

عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار در استان فارس بیان کرد: مستند «زخم حراج» در خصوص خصوصی سازی از دیگر اکران‌های روز دوم است و در نهایت هم فیلم سینمایی «نگهبان» به مدت ۸۱ دقیقه برگزار می‌شود.

برنامه نمایش فیلم های جشنواره عمار در روز دوم

حسن‌نیا با بیان اینکه سانس اول از روز سوم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، گفت: نمایش فیلم‌ها در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه با نماهنگ «نمره عالی» آغاز و سپس انیمیشن ۳۰ دقیقه‌ای «قلعه ماهیان» پخش می‌شود.

او افزود: در سانس اول این روز همچنین یک پویا نمایی به نام «روایت ستاره‌ها» و انیمیشن جذاب «لوپتو» اکران خواهد شد.

عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار در استان فارس ادامه داد: سانس دوم با نماهنگ «چراغ» و پویانمایی «رویای صادق» شروع می‌شود و مستند «پاییز۵۰ سالگی» مه در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی است و فیلم کوتاه داستانی «صلاحیت» پایان‌بخش اکران فیلم‌های این جشنواره در شیراز خواهند بود.

او اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط و حضور در مراسم با شماره ۰۹۰۲۰۱۱۳۵۰۸ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار