استاندار بوشهر:

پروژه‌های مشترک استان‌های بوشهر و فارس بررسی شد

استاندار بوشهر از بررسی و تصمیم‌گیری در ارتباط با پروژه‌های مشترک استان‌های بوشهر و فارس خبر داد.

احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست مشترک با مدیران ارشد استان‌های بوشهر و فارس و نایب رئیس اول مجلس، بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های مشترک دو استان تاکید شد.

او افزود: در این نشست که با حضور دکتر نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، اعضای مجمع نمایندگان استان‌های بوشهر و فارس، استانداران بوشهر و فارس و معاونین استاندار برگزار شد، در ارتباط با مشارکت پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌های نفتی و ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های بزرگ کشور در پروژه‌های مهم بویژه پروژه آزادراه بوشهر به شیراز بحث و تبادل نظر شد.

استاندار بوشهر گفت: عزم دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی سراسر کشور جزم است و همه باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار گیریم.

محمدی زاده افزود: در این جلسه، طرح‌ها و پروژه‌های مهمی که بین دو استان مشترک است، مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد برای تکمیل این پروژه‌ها، تمام ظرفیت موجود را به کار گیریم.

او اضافه کرد: نایب رئیس اول مجلس، نمایندگان استان‌های بوشهر و فارس در مجلس شورای اسلامی و استاندار فارس نیز در این جلسه، مطالب و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و امیدوارم خروجی جلسه منجر به تسریع در تکمیل پروژه‌ها شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تکمیل بزرگراه شیراز بوشهر و راه‌آهن شیراز-بوشهر- عسلویه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.