فرماندار ویژه مهاباد:

گاز رسانی به ۳۳ روستای مهاباد در دست اقدام است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های گازرسانی به ۳۳ روستای این شهرستان در دست اقدام است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای اداری مهاباد گفت: برای ایام الله دهه مبارکه فجر نیز گازرسانی به سه روستای توابع این شهرستان نیز به بهره برداری خواهد رسید و روستاییان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵۰ کلاس درس در حال ساخت بوده که تلاش می‌کنیم ۱۸ کلاس درس را تا پایان سال و در صورت امکان طی ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی محرومان است، اضافه کرد: هفت کیلومتر از مسیر‌های روستایی آماده افتتاح بوده و با تلاش راهداران در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی همچنین در خصوص راه‌های بین شهری نیز گفت: بهسازی و روکش ۱۰ کیلومتر از مسیر مهاباد به میاندوآب و مهاباد به ارومیه در حال اتمام است که با رفع برخی موانع و تامین اعتبار قبل از پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی در ادامه بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای ارایه خدمات بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: روسای شعبه‌های بانکی در امر پرداخت تسهیلات به شهروندان تسهیل گری کرده تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

عباسی ضمن انتقاد از شکایت برخی ادارات از همدیگر افزود: پرونده‌های قضایی بین دستگاه‌های اجرایی ممنوع بوده و در صورت اختلاف نیز با همکاری فرمانداری و مدیران کل، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی از مدیران دستگاه‌ها نیز خواست که شخصا در جلسات اداری حضور پیدا کرده و همچنین پیگیر مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان باشند.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران گزارشی از عملکرد ادارات خود را از جمله شهرداری، اداره آب و فاضلاب و شرکت گاز مطرح کردند و به تشریح برنامه‌ها اجرایی و در دست اقدام تا پایان سال پرداختند.

جلسه شورای اداری مهاباد با ریاست فرماندار ویژه مهاباد و اعضای شورای تامین و اداری در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری مهاباد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.