روند خدمات رسانی تسهیلات بانکی در مهاباد تسریع می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهاباد گفت: مردم نسبت به روند خدمات رسانی و نحوه ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های این شهرستان گلایه دارند و اغلب مشکلات ارباب رجوع در مراجعه به فرمانداری این موضوع است.

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهاباد در جلسه نشست با مدیران بانک‌های عامل شهرستان گفت: روسای شعبه‌های بانکی باید نسبت به تسهیل‌گری در روند پرداخت وام‌های مختلف بویژه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن اهتمام بیشتری داشته باشند تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مدیران و روسای بانک‌ها در این شهرستان تا جایی که می‌توانند برابر قوانین و دستورالعمل‌ها، در پرداخت تسهیلات به مردم سخت‌گیری نکرده و در روند پرداخت‌ها وام‌ها تسهیل‌گر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: شبکه بانکی ویترین دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات است و اگر خدمات بهتری به مردم ارائه کند، رضایت عمومی بیشتر خواهد شد.

پاکزاد با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل اعطای تسهیلات بدون ضامن، اظهار کرد: باید دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی بطور کامل در سطح شهرستان اجرا شود و بانک‌ها در این مورد همکاری لازم را با متقاضیان داشته باشند.

وی با بیان اینکه جهاد خدمت و جهاد تبیین از مهمترین راه‌های مقابله با فتنه و جنگ نرم دشمن است، یادآور شد: بانک‌ها نقش موثری در توسعه کسب و کار خرد و کلان منطقه دارند و باید برای کاهش آمار بیکاری، به مسوولیت خود (پرداخت تسهیلات) عمل کنند.

بی‌اعتنایی به چارچوب‌های قانونی در اعطای تسهیلات، بی‌توجهی به تکریم ارباب رجوع، رفتار گزینشی در پذیرش مشتریان و راهنمایی‌های اشتباه از جمله انتقاد‌های این روز‌های مردم مهاباد در خصوص عملکرد بانک‌های دولتی این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.