برنامه‌های هفته ملی هوای پاک در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: برنامه‌های هفته ملی هوای پاک با شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی در استان برگزار می‌شود.

حسن قاسم پور گفت: شعار امسال هفته هوای پاک با عنوان " تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" انتخاب شده است و تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های متنوع، اهمیت موضوع هوا و حفاظت از آن تبیین شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: بازدید از مراکز فنی خودرو در شهر اردبیل و ارائه تخفیف معاینه فنی خودرو‌ها در سطح مراکز استان، تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، بازدید و تقدیر از صنایع مرتبط با هوای پاک، تشریح اهمیت هوای پاک در نماز جمعه، افتتاح خانه‌های محیط زیست، امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با شهرداری اردبیل، اجرای برنامه‌های زیست محیطی در صنایع مرتبط و برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامی داشت این هفته است.

قاسم پور همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس، تبیین اهمیت هوای پاک در صدا و سیمای مرکز اردبیل، خبرگزاری‌ها و بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی استان اردبیل را از دیگر برنامه‌های هفته ملی هوای پاک اعلام کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.