آغاز احداث اورژانس ۱۱۵ مرکزی و آموزشی بانوان در میبد

فرماندار میبد گفت: مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد که از بنا‌های فرسوده محسوب می‌شود به همت خانواده مرحوم مهدی بیکی تخریب و بازسازی می‌شود.

سجادی پور فرماندار میبد افزود: این مرکز شامل پایگاه آموزشی و اورژانس بانوان است که در زیربنای ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

او ادامه داد: خانواده مرحوم بیکی مسئولیت احداث این مرکز را که بالغ بر پنج میلیارد تومان هزینه دارد را برعهده گرفتند و قرار است ظرف مدت یکسال ساخته شود.

احمد دهقان رئیس اورژانس ۱۱۵ استان هم با قدردانی از نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در دفاع از اورژانس، در مورد پذیرش بانوان در اورژانس گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور بانوان هستند وجود اورژانس بانوان که یکسالی است ما در یزد راه اندازی کردیم در شهرستان میبد هم مورد نیاز بود و باعث تربیت نیروی زن در اورژانس می‌شود.

او با بیان اینکه نیرو‌های اورژانس و پرستاران و پزشکان برای آموزش فوریت‌های پزشکی به آزمایشگاه و بیمارستان مراجعه می‌کنند افزود: با احداث و تجهیز این مرکز همه امور آموزشی در مرکز آموزشی اورژانس انجام می‌شود و با این کار کاردانی شهرستان میبد به کارشناسی ارتقاء می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار