اجرای پویش «دلگرمی احسان» با همراهی ۴۰ گروه جهادی در استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان گفت: پویش «دلگرمی احسان» با همراهی ۴۰ گروه جهادی با هدف توزیع وسایل گرمایشی در مناطق محروم این استان اجرا شد.

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای پویش «دلگرمی احسان» در این استان خبر داد.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان در ادامه رسالت‌های خود در کمک به نیازمندان این پویش را هم‌زمان با اوج‌گیری فصل سرما در مناطق سردسیر و کویری این استان به اجرا درآورده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه در قالب این پویش بیش از ۱۸۰ دستگاه گرمایشی شامل بخاری گازی بین نیازمندان توزیع می‌شود، اضافه کرد: توزیع این اقلام در مناطق محروم و سردسیر آغاز شده است.

احمدی با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ریال برای اجرای طرح پویش «دلگرمی احسان» هزینه شده است، تأکید کرد: ۴۰ گروه جهادی در این طرح همراهی دارند.

وی ادامه داد: در این پویش تعداد ۵۰ دستگاه بخاری با مشارکت اداره کل بهزیستی استان سمنان برای مددجویان زیرپوشش این نهاد و بقیه با مشارکت خیران، گروه‌های جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خریداری و به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ضمن تأکید بر حفظ شأن و کرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل گرمایشی، در زمینه شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح، بیان کرد: این افراد توسط گروه‌های جهادی و نهاد‌های حمایتی استان سمنان شناسایی شده‌اند و لیست آن در اختیار ستاد قرار گرفته است.

احمدی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان بومی در این پویش بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری برای توزیع در کل کشور از کارخانه‌ای در استان سمنان تهیه و خریداری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار