عملیات گازرسانی به شهرک ویلاشهر دهگلان به زودی پایان می یابد

رئیس اداره گاز شهرستان دهگلان گفت: عملیات گازرسانی به شهرک ویلاشهر شهرستان دهگلان در حال انجام است و ظرف ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

نبود گاز شهری در شهرک ویلاشهر دهگلان ساکنان این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست کرد گازرسانی به این محله را برقرار کنند تا ساکنین این منطقه نیز از نعمت گاز شهری برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید:

 

در همین خصوص رئیس اداره گاز شهرستان دهگلان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: محله ویلاشهر دهگلان جز شهرک‌های جدیدالاحداث این شهرستان بوده و تاخیر بابت گازرسانی به این نقطه به همین دلیل بوده است.

حامد خاطری از انجام عملیات گازرسانی به این شهرک خبر داد و افزود: عملیات لوله گذاری و نصب عملک‌ها در این شهرک به اتمام رسیده و در حال تست و تایید مراحل لوله کشی هستیم، لذا ظرف ۱۰ روز آینده عملیات گازرسانی به اتمام می‌رسد و ساکنان این محل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او به وضعیت گازرسانی شهرستان دهگلان اشاره کرد و با بیان اینکه دهگلان در بخش گازرسانی جزو شهر‌های سبز است، یادآور شد: اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار این شهر از نعمت گاز برخوردارند.

خاطری در پایان به گازرسانی به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار اشاره کرد و گفت: در این مورد نیز فقط ۵ روستای زیر ۲۰ خانوار این شهر گاز ندارند که عملیات گازرسانی به این مناطق نیز در حال انجام است و افتتاح گازرسانی به ۴ روستای آن در دهه فجر امسال برگزار و گازرسانی به یک روستای باقی مانده نیز تا اواخر فصل بهار سال آینده به اتمام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.