فرماندار ارومیه تاکید کرد:

تسهیل خدمات‌رسانی به روستا‌های کم برخوردار

فرماندار ارومیه امروز در بازدید از روستا‌های بخش سیلوانا با حضور در مسجد روستای کسیان، بر تسهیل خدمات‌رسانی به روستا‌های کم برخوردار تاکید کرد.

فرماندار شهرستان ارومیه روز جمعه طی بازدید از روستا‌های ژارآباد، پشت کله، احمد رسول و گسیان در بخش سیلوانای این شهرستان  با مردم این روستاها دیدار و گفتگو کرد.

غلامرضا عماری در آخرین  ایستگاه  دیدار با مردم با حضور در مسجد جامع روستای گسیان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این بخش، اظهار داشت: با تلاش مدیران دستگاه‌های مختلف اقدامات خوبی برای این مناطق از جمله برطرف شدن مشکل اینترنتی و مخابراتی، بهسازی و اجرای طرح هادی، آبرسانی، رفع مشکلات برق و محرومیت زدایی از روستا‌های کم برخوردار صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد این پیگیری‌ها به زودی به نتیجه مطلوب برسد.

فرماندار ارومیه در این نشست صمیمی با اشاره به فرمایشات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب گفت: رسالت اصلی دولتمردان خادمی مردم و تلاش بی وقفه و مضاعف است و ما خدمت رسانی به مردم را یکی از نعمت‌های خداوند متعال دانسته و به آن افتخار می‌کنیم .

 آسفالت راه روستایی، تقویت خط دهی همراه اول، احداث مدرسه و کیفیت آب شرب از جمله درخواست های اهالی روستاهای بخش سیلوانای شهرستان ارومی.ه بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.