گرد و غبار مدارس چهار شهرستان آذربایجان غربی را تعطیل کرد

در پی تشدید گردو غبار در استان آذربایجان غربی مدارس شهرستان های ارومیه، سردشت، اشنویه و بوکان تعطیل اعلام شد.

 روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه اعلام کرد: بنا به تصمیم کارگروه آلودگی هوای شهرستان ارومیه و با توجه به وضعیت گردو غبار موجود در هوا، تمامی مدارس این شهرستان در نواحی یک و دو آموزش و پرورش، انزل، نازلو، صومای برادوست و سیلوانا امروز  سه شنبه سوم خرداد در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد.

زمان امتحان روز سه شنبه با هماهنگی مدیر مدرسه متعاقبا به دانش آموزان عزیز اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش سردشت هم گفت: با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردهای بیش از حد استاندارد، همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

نجم الدین سمیعی در خصوص برگزاری امتحانات نیز اظهار کرد: امتحانات داخلی نوبت صبح مدارس متوسطه اول و دوم به روز و تاریخ دیگری موکول می‌شود و زمان آن با هماهنگی مدیران مدارس متعاقبا به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بوکان نیز گفت: با توجه به تصمیم مدیریت بحران، تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان روز سه‌شنبه سوم خرداد در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

محمد صالحی می گوید: زمان امتحان روز سه‌شنبه مدارس با هماهنگی مدیر مدرسه متعاقبا به دانش آموزان و اولیا اعلام خواهد شد.

به گفته وی چون در این ایام فقط امتحانات پایان سال برگزار می‌شود و با توجه به حساسیت موضوع سلامت دانش آموزان، تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شد.

رییس اداره آموزش و پرورش اشنویه هم گفت: با توجه به تصمیم کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.