امام جمعه کوهبنان:

خون سردار دل‌ها قاسم‌های فراوانی را در جهان پرورش داد

امام جمعه کوهبنان گفت: حضور مردم در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی زد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نمازجمعه کوهبنان، گفت: فرو بردن خشم، گذشت از گناه دیگران و رفع کینه، پرهیز از شرارت و صبر در مصیبت از موجبات عزت انسان هستند.

او تاکید کرد: در سالروز وفات حضرت ام البنین مادر مکرمه حضرت ابوالفضل العباس (ع) قرار داریم که بعنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، از جمله شخصیت‌های والا مقام و زنان اسوه و الگو حضرت ام البنین است کسی که چهار فرزند برومندش را در کربلا فدای سید الشهدا کرد.

او افزود: عارف به حق اهلبیت بودن، ولایت مداری، دوستدار امام بودن، شجاعت و غیرت مندی، بصیرت و آگاهی، صبر و بردباری، مادری شهید پرور، وفاداری به اسلام و امام، اهل ادب بودن، سخنوری، شاعر بودن و دانایی از ویژگی‌های حضرت ام البنین است .

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: از ویژگی‌های سردار دل‌ها این بود که والدین را آن چنان که حقشان بود تکریم می‌کرد.

او یادآور شد: از ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شهرستان و روسای ادارات که پیگیر جلسه به نام شهید سلیمانی بودند تشکر می‌کنم، اما به خاطر داشته باشیم که همواره باید در مکتب سردار دل‌ها باشیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: تسلط به دانش رزم و جنگ از ویژگی‌های سردار دل‌ها بود در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و میدان فرامرزی و مبارزه با داعش با روحیه شجاعت، تدبیر و اخلاص عمل کرد.

او ابراز داشت: سردار دل‌ها به داد مردم مظلوم رسید لذا به دست منفور‌ترین و شقی‌ترین افراد مظلومانه و غریبانه در حالی که میهمان در عراق بود به شهادت رسید،  سردار دل‌ها اهل کار، تلاش و خدمات برجسته بود دولت سیزدهم به خوبی وارد کار شده تا خط سردار سلیمانی را ادامه دهد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: ۱۶ دی ماه سالروز حماسه خونین هویزه است که بدست دانشجویان پیرو خط امام و به فرماندهی شهید علم الهدی انجام شد، شهید علم الهدی اهل اخلاص، ایمان، تقوا، تسلط به قران و مفاهیم قرانی، مبارز، نستوه و اهل علم بود.

برچسب ها: دانشجویان ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار