بیرانوند: بازیسازی را از خط دروازه پرسپولیس انجام می‌دهم/ حریفان ما شانس بالایی برای قهرمانی در جام ملت‌ها دارند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیسازی از عقب زمین وظیفه دارم که به عنوان یار اضافه به تیمم کمک کنم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  قهرمانی این تیم در نیم فصل اظهار کرد: این قهرمانی را  به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم، اما هنوز چیزی تمام نشده است. قبل از بازی نیز یحیی گل محمدی با ما صحبت کرد و گفت که اگر به دنبال قهرمانی هستیم، باید این مسابقه را به خوبی تمام کنیم و اولین دیدار نیم فصل دوم با ذوب‌آهن را در همین جا با تمرکز بالا بازی کنیم.

پرسپولیس یکی از بهترین بازی های خود را برابر نساجی به نمایش گذاشت 

او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از بهترین بازی های چند سال اخیرش را به نمایش گذاشت. ما مالکیت بالا داشتیم و انتقال به حمله خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. دیدیم بازیکنانی که به تازگی وارد ترکیب پرسپولیس شدند مثل محمد عمری چقدر خوب کار می‌کنند. دست همه بازیکنان درد نکند.

من به عنوان یار اضافه به تیم پرسپولیس کمک می کنم 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره پاس ما قبل گلش در بازی مقابل نساجی گفت: من همیشه وظیفه دارم که به تیمم کمک کنم. تیم پرسپولیس امسال یک سال متفاوت دارد و می‌خواهد بازیسازی را از خط عقب آغاز کند و به همین علت من هم سعی و تلاشم را می‌کنم که به عنوان یک یار اضافه به تیمم کمک کنم.

بیرانوند تصریح کرد: خدا را شکر امروز از لحاظ بازیسازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم که یک یار نسبت به تیم نساجی اضافه شود. امیدوارم بازی‌های بعدی نیز همین شکلی ادامه دهیم.

حیف است که ترابی از بازی اخراج شد

او درباره  اعتراضش به داور درباره اخراج ترابی گفت: حیف است، چون ترابی یکی از مهره‌های اصلی ما محسوب می‌شود.  

ایران را با نام علی دایی می شناسند 

بیرانوند اظهار کرد: بی احترامی نسبت به اسطوره‌های فوتبال مخصوصا گل محمدی و دایی یک اتفاقی است که همه ما را ناراحت کرده است. پیش‌تر یک شخصی به همه فوتبالیست‌ها بی‌احترامی کرد. وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، مطمئناً کسی دیگر می‌آید و این گونه بی‌احترامی می‌کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. بیشتر مردمی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ایران را به نام او می‌شناسند.

تمرکز فدراسیون فوتبال معطوف به بهترین تصمیم برای تیم ملی فوتبال است 

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تمام تمرکزش را گذاشته تا بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد. آن‌ها می‌خواهند کسی را بیاورند که یک اتفاق خوب برای تیم ملی بیفتد.

جام ملت های آسیا بسیار سخت است 

او ادامه داد: شما می‌دانید که این جام ملت‌ها بسیار سخت است، زیرا با توجه به نمایشی از استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و حتی قطر در جام جهانی دیدیم، جام ملت‌های سختی خواهد بود. آن‌ها شانس بالایی برای قهرمانی دارند. تیم ما نیز تیم خوبی است و امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم ملی  مشخص شود.

سجادی نسبت به وزیر قبلی خیلی در کنار تیم ملی فوتبال بود 

بیرانوند در پایان گفت: به نظرم حمید سجادی یکی از کسانی است که برای فدراسیون و ورزش ما زحمت زیادی کشیده است. سجادی خیلی در کنار تیم ملی بود که اتفاق متفاوتی است. من ۹ سال است که در تیم ملی هستم و وزیر قبلی اصلا به این شکل در کنار تیم ملی نبود. او زحمت زیادی برای ورزش ما کشیده و امیدوارم بتواند به کار خود ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار