درویش: پرسپولیس ۱۱۰ طلبکار دارد/ مذاکره ای با علیپور نداشتیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از دوره رویانیان تاکنون ۱۱۰ طلبکار داریم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره برد پرگل تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همین جا باید این برد شیرین را به هواداران و علی الخصوص به ۲ بازیکن جوان، خدادادی و فهیم که متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدند، تقدیم کنیم. ان شاءالله شهد شیرین این پیروزی گوارای وجودشان باشد. نیم فصل را توانستند با قهرمانی تمام کنند. البته برای قهرمان نیم فصل هیچ جایگاهی نیست. فقط از این جهت خوب است که جایگاهمان را تثبیت کنیم. ان شاالله در نیم فصل جدید موقعیت خوبی را فراهم کنیم. زحماتی که کادرفنی کشیده امروز نشان داد تیم به بازیکن مخصوصی وابسته نیست. نشان دهنده کار تیمی و کار‌های تاکتیکی گل محمدی و کادرفنی بود که باید از آن‌ها تشکر کنم.

او درباره  آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدامات حقوقی را انجام می‌دهد، گفت: کار یک روال حقوقی دارد که بهتر است در موردش صحبت نکنیم و در مجامع حقوقی و بین المللی بحث شود. ممکن است صحبت‌هایی کنیم که شاید جایی از آن استفاده سوء استفاده شود. از این جهت پرسپولیس با توان مضاعفش با حقوقدانان بین المللی بهره می‌برد و نمی‌گذارد به مردم و حقوق بیت المال خدشه‌ای وارد شود.

حقوق حقه هواداران را در پرونده لوکادیا می گیریم 

درویش درباره  اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده‌ها مانند پرونده استوکس باخته و آیا قول می‌دهد که پرسپولیس به پرداخت پول لوکادیا محکوم نشود، عنوان کرد: گذشته را نمی‌توان برگرداند. ما با اسناد و مدارک و حقوقدانانی که داریم، از همه کسانی که می‌توانند کمک مان کنند بهره می‌بریم تا حقوق حقه هواداران را بگیریم. 

او درباره اینکه آیا شکایت رسمی انجام شده، گفت: در حال انجام آن هستیم.

از دوره رویانیان تاکنون ۱۱۰ طلبکار داریم 

درویش درباره  طلب رویانیان، گفت: خیلی‌ها طلبکار هستند. از دوره خود رویانیان تاکنون ۱۱۰ طلبکار، کمی کمتر یا بیشتر مانده، بله او هم جزو طلبکاران است. حتما به وقتش طلب‌هایشان را پرداخت می‌کنیم.

او درباره  مخالفت فیفا با نامه نگاری پرسپولیس پیرامون پرونده رادوشوویچ، عنوان کرد: چنین چیزی نبوده است. این مسائل حقوقی نکات ریزی دارد که شاید از این صحبت‌ها در آنجا نتوانیم بهره ببریم. همه تلاش ما این است که حقوق از دست رفته مردم را برگردانیم.

کادر فنی به جز آل کثیر هیچ فردی را برای جذب معرفی نکرده است 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شایعات جذب علی علیپور و همچنین پیشنهاد رسیده برای مهدی عبدی، گفت: تا به حال که اصلا مذاکره‌ای نبوده، لیست را باید سرمربی تیم به باشگاه اعلام کند. به جز عیسی آل کثیر تاکنون هیچ فردی را برای جذب معرفی نکرده است. البته ما آنقدر جوان خوب و بااستعداد و باانگیزه داریم که شاید اصلا احتیاج نباشد، اما بازهم اگر گل محمدی نظرش باشد، بازیکن می‌گیریم.

او درباره  اینکه آیا بازیکن درخواست جدایی نداده، اظهار کرد: هنوز نه، تازه امروز نیم فصل تمام شد.

گل محمدی لیست نقل و انتقالات را نداده است

درویش درباره  اینکه آیا گل محمدی زمان خاصی را برای ارائه لیست نقل و انتقالاتی تعیین کرده، گفت: خیر، تازه امروز نیم فصل تمام شده است.

او درباره  اینکه به نظر می‌رسد، سکوت نقل و انتقالاتی را در پیش گرفته، گفت: باید کاری انجام شود، وقتی اتفاقی نیفتاده باید رسانه‌ای کرد؟!

مدیرعامل پرسپولیس درباره  وضعیت آل کثیر عنوان کرد: تمام شد. او قراردادش را بسته است.

درویش درباره  اینکه آیا پول رادوشوویچ آماده است، گفت: دیروز نامه او را هم نوشتیم و ان شاالله انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار