برگزاری رویداد همنا در سراسر کشور

سرپرست جدید معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : "همنا" رویدادی ملی و مخفف "هم افزایی و مشارکت نهادمند اجتماعی" است که از سوی وزارت ورزش و جوانان طرح ریزی شده است.

آذرکمن سرپرست جدید معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه این رویداد تاکنون در چهار استان کشور برگزار شده و کرمانشاه پنجمین استان است، گفت : در این رویداد از سمن‌ها و تشکل‌های جوان سراسر کشور که دبیر و اعضای شورای مرکزی آن بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند دعوت شده تا در دوره‌های آموزشی رایگان شرکت کنند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در این رویداد برای تشکل‌ها و سمن‌هایی که در آن شرکت کرده اند، مسائلی همچون قوانین و مقرارت در سمن ها، گزارش نویسی و. توضیح داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد یک روزه خواهد بود، ادامه داد: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه داده می‌شود و براساس آن وزارتخانه از این سمن‌ها حمایت‌هایی را خواهد داشت.

به گفته این مسئول، در حال حاضر در استان کرمانشاه ۱۱۸ تشکل و سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان وجود دارند که حدود نیمی از آن‌ها فعال هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.