تعطیلی اکثر استخر‌های استان به دلیل قطع گاز

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه از تعطیلی اکثر استخر‌های استان به دلیل قطع گاز خبر داد.

پیمان جاویدان رئیس هیات شنا استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود ۲۸ استخر در استان، گفت : اکثر استخر‌های استان به دلیل قطع گاز تعطیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی، گاز استخر‌ها را قطع کرده که این مسئله تعطیلی استخر‌ها را به دنبال داشته است.

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها چند استخر استان همچون باران و پازریک که مشغل آن‌ها با گازوئیل کار می‌کند در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهند که البته آن‌ها هم برای تامین گازوئیل با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تعطیلی استخر‌ها زیان زیادی را متوجه استخرداران خواهد کرد، گفت: تعطیلی استخر‌ها طی دوسال شیوع بیماری کرونا و حالا هم به دلیل قطع گاز خسارات زیادی را به استخرداران وارد و مشکلاتشان را دو چندان کرده است.

جاویدان یادآورشد: بسیاری از استخرداران تسهیلات بانکی گرفته و پرسنلی دارند که باید دستمزد آن‌ها را پرداخت کنند، از طرفی هزینه‌های جانبی زیادی هم وجود دارد که باید بپردازند، برای همین این شرایط زیان زیادی را به آن‌ها وارد می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولین شرکت گاز باتوجه به شرایط استخرداران گاز استخر‌ها را وصل کنند تا بتوانند دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.