ضرورت تامین رضایت مردم از سوی مسئولان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: چارچوب و میزی در اختیار شماست که باید در این جایگاه مردم محور عمل کنید و رضایت آن‌ها را به دست بیاورید، در این صورت تکریم شهدا صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و استقبال از پیکر شهید گمنام در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هیچ کس به غیر از خداوند نمی‌تواند پاداش این عزیزان را بدهد؛ خداوند به خاطر کوتاه شدن دست صدام و استکبار از کشور از سوی این افراد آن‌ها را از همان روز نزد خود ذخیره نگه داشت تا امروز راه‌گشای من و شما باشند.

وی افزود: شهدا می‌خواهند به ما بگویند همانند آن‌ها بصیر، خادم، آگاه و ثابت قدم در مسیر اسلام باشیم پس این مراسم‌ها نباید ظاهری باشد بلکه تکریم شهدا به عمل است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: مقاومت، شناخت درست از دوست و دشمن و بصیرت تکریم شهدا محسوب می‌شود.

وی گفت: فتنه‌ها آزمون‌های سخت خداوند هستند که باید مراقب باشیم حق مطلب ادا شود و به گونه‌ای عمل کنیم که علاوه بر بصیرت بخشیدن به جامعه به خودمان نیز بصیرت ببخشیم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام توضیح داد: چارچوب و میزی در اختیار شماست که باید در این جایگاه مردم محور عمل کنید و رضایت آن‌ها را به دست بیاورید، در این صورت تکریم شهدا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: گاهی برخی مطالبات مردم به حق نیست که در این صورت باید اقناعی عمل کرد و برای آن‌ها تبیین کنیم که این مطالبه درست و به حق نیست و به‌گونه‌ای عمل نکنیم که اعتراض مردم را برانگیزد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: مدیریت خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم حاکم شده است و دیگران نیز باید به مدیریت کمک کنند تا در این راه موفق باشد، چرا که رضایت مردم تکریم شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.