نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهدا به امام خمینی (ره) لبیک گفتند

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: امام خمینی (ره) پرچم اسلام را در ایران برافراشت و شهدا به او لبیک گفتند؛ خیلی‌ها می‌خواهند شخصیت امام را تخریب کنند و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، اما نمی‌توانند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آیین تشییع شهدای گمنام در شهرکرد با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در مدت کوتاه عمر خود به معنای واقعی جهاد کردند، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار راه روشنی را پیش پای شیعیان قرار دادند و چراغ برافروخته زهرایی بعد از چند هزار سال در حال تبدیل شدن به چراغ مهدوی است و پرچم مهدویت را برافراشته می‌کند.

وی افزود: زهرای مرضیه از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد تا بشر را به راه اصیل اسلام توجه دهد تا بفهماند ولایت از مهم‌ترین مسئله در اسلام است، اسلام بدون ولایت پوسته خواهد بود، اسلام نیازمند مغز است، پوسته و مغز باید در هم آمیخته شود تا اسلام عدالت محور شود.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه باید به پیام شهدا توجه ویژه داشته باشیم، اضافه کرد: پیام حضرت زهرا سلام الله علی‌ها نیز ولایتمداری بود، شهدا به امام خمینی (ره) لبیک گفتند، امامی که دارای یک شخصیت حکیم و پرورش یافته مکتب اسلام بود، امام راحل گرفتار هوای نفس نبود و تکلیف محور بود، ایشان تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گرفت، خیلی‌ها می‌خواهند شخصیت امام را تخریب کنند و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل پرچم اسلام را در ایران برافراشت، گفت: شهدا به امام خمینی (ره) لبیک گفتند، سپس مقام معظم رهبری که اسلام شناس واقعی و عارف هستند، جای ایشان قرار گرفت، شهدا نیز همانند رهبر ذخیره خدا هستند تا امروز پیام‌رسان باشند و دل‌های همه را زنده کنند تا خلاء امام راحل احساس نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه بسیاری به دنبال مخدوش کردن چهره مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: مردم بصیر و امام‌شناس رهبر را تنها نگذاشتند، پیام شهدا این است، همانطور که امام خمینی (ره) را تنها نگذاشتید، رهبر را تنها نگذارید.

وی ادامه داد: مردم اگر سعادت ابدی می‌خواهید، اگر می‌خواهید عزتتان تداوم داشته باشد، عرصه نباید از شیران بیشه خالی شود، خستگی، سرخوردگی و انفعال از آن دشمن است، مومن در آزمون‌های مختلف پیروز می‌شود و به آمریکا، اروپا و منافق نه می‌گوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار