تامین زمین در شهرک‌های صنعتی اصفهان برای واحدهای دانش بنیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:۳۰ قطعه زمین کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان برای واحد‌های دانش بنیان که توان خرید زمین ندارند، با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است.

رسول سواری گفت: ۳۰ قطعه زمین کارگاهی در شهرک‌های صنعتی نجف آباد، خمینی شهر و شهرک فناوران اصفهان به شکل استیجاری و شرایط خاص به دانش بنیان ها واگذار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان شرایط ویژه‌ای را برای کاهش دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده، ادامه داد:علاوه بر این، ۴۲۰ قطعه زمین نیز برای استقرار واحد‌های دانش بنیان اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به شرایط واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: این شرکت‌ها باید در سامانه «دانش بنیان. آی آر» تایید شوند.

سواری اضافه کرد: تسهیلات دیگری نیز برای واگذاری زمین به اینگونه شرکت‌ها در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها واگذاری اقساطی است.

به گفته او، متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند ۱۰ درصد از مبلغ واگذاری زمین را نقدی و مابقی اقساط را پس از دوره تنفس ۶ ماهه در ۴۸ قسط پرداخت کنند.

۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک‌های استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال  استان مشغول کار هستند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.