فراخوان خندستان پنجم منتشر شد

پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» اسفند امسال در دو بخش صحنه‌ای و بیرونی در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دهم بهمن‌ می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

مدیر دفتر تخصصی هنر‌های نمایشی شهرداری اصفهان گفت: پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان از ششم تا یازدهم اسفند در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دهم بهمن‌ ۱۴۰۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علی دادفر افزود: بخش صحنه‌ایِ این دوره از جشنواره خندستان با موضوع آزاد برگزار می‌شود و در ۹ بخش شامل نویسندگی متن، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی، طراحی گریم، و اثر برگزیده برای بهترین تهیه‌کننده، ارزیابی خواهد شد. همچنین در بخش بیرونی، گونه‌های مختلف این نوع تئاتر اعم از خیابانی، میدانی، محیطی و ... با دو موضوع آزاد و زنده‌رود بررسی خواهندشد که در این بخش نیز آثار در ۴ بخش نویسندگی متن، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد ارزیابی می‌شوند؛ ضمن اینکه جشنواره می‌تواند در هرکدام از سه بخش موسیقی، طراحی فضا و طراحی لباس نیز حداکثر یک برگزیده را معرفی کند.

او افزود: در پنجمین دوره از جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان، جایزه اصفهان به یک اثر صحنه‌ای با موضوع جغرافیا و فرهنگ اصفهان اهدا می‌شود و با توجه به اهمیت رسانه به‌عنوان ابزار کاربردی که می‌تواند در معرفی و ارتقای جریان اقتصاد تئاتر و تعالی آن تأثیر بسزایی داشته باشد، جایزه رسانه و تبلیغات نیز در بخش‌های پوستر و بروشور، تیزر تا ۵۹ ثانیه و همچنین در بخش گستره اشتراک‌گذاری و پخش سریع محتوا در فضای مجازی اهدا خواهد شد.

دادفر یادآوری کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین‌نامه می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی https://khandestan-isf.ir/ یا به صفحه اینستاگرام تالار هنر به نشانی http://talarhonar-isfahan@ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار