امام جمعه یزد مطرح کرد؛

نهم دی ماه مظهر بصیرت و ولایتمداری مردم

آیت الله ناصری نهم دی ماه را مظهر بصیرت و ولایتمداری مردم دانست و بر حضور یکپارچه مردم در همه صحنه‌ها تاکید کرد.

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به گرامیداشت نهم دی ماه گفت: در این روز مردم با حضور یکپارچه خود در صحنه فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

آیت الله ناصری افزود: اینکه دشمن همواره سعی در دروغ پراکنی در جامعه و ایجاد فتنه در جامعه دارد افزود:مردم همواره با بصیرت خود نشان دادند که نمی‌گذارند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

خطیب نماز جمعه یزد شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد بارز بصیرت دینی و سیاسی دانست و گفت: شهید سلیمانی با درک صحیح و درست از معیار‌های انسانیت و اسلام ناب محمدی توانست ملت‌های فلسطین و سوریه را بر علیه داعش و داعشی‌ها بسیج کند و به دستاوردی بزرگ در این حوزه دست یافت.

آیت الله ناصری ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و گفت: امروز مکتب این شهید گرانقدر به عنوان مکتبی پرافتخار ملاک عمل است.

او یادآور شد: اگر به سفارش‌های دین در امور مختلف توجه و ایمان به خدا وعمل به فرامین الهی را در فعالیت‌های خود مد داشته باشیم، بسیاری از مشکلات کشور به راحتی قابل حل است.

امام جمعه یزد با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی جامعه و تلاش بیش از پیش مسئولان در این زمینه یاداور شد: یکی از اهداف دشمن جنگ اقتصادی است که نباید به دشمنان اجازه بدهیم تا به اهداف شوم خود برسد.

برچسب ها: نماز جمعه ، حماسه 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.