۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۹ دی به دشمنان خارجی و فتنه‌گران کوردل داخلی یک بار دیگر یادآوری کرد که دین و ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت با جان و دل مردم ایران اسلامی عجین شده است.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: این روز به عنوان یکی از روز‌های فراموش نشدنی و رخداد‌های بزرگ و معناداری است که نشان از کینه و عداوت بی پایان دشمن نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گفته او ۹ دی به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است و حضور با شکوه مردمی که پشتیبان ولایت و رهبری بود مشاهده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین روز نهضت سواد آموزی را گرامی داشت و گفت: یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ضرورت سوادآموزی، در دی ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، نهضت سواد آموزی تشکیل شد.

سیفی افزود: جامعه‌ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز نماید در همه عرصه‌ها سربلند و پیروز می‌شود و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می‌شود و افق‌های روشنی را پیش روی خویش می‌گشاید.

او خاطرنشان کرد: لازم است تمام مسئولین و مردم برای بهبود وضعیت سواد آموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از حضور مردم در مراسم وداع با شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: مردم شهید پرور یزد بار دیگر با حضور پر شور خود در وداع با شهدای گمنام در شهرستان‌های مختلف استان نشان دادند ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان ایران را فراموش نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.